sâmbătă, 1 mai 2010

niciodata se pare ca (nu) e suficient

timp de 29 ani n-am fost decat 'o' Iuda ..si in toti cei 29 ani n-a lipsit o zi in care sa nu-L fi rastignit pe Christos.. totul are repetitivitate ciclica ..am prostul obicei sa-L rastignesc zilnic. Sufletul meu nu e decat o suma de Isusi crucificati. Tot de 29 ori x 365 am reinviat cate un nou Christos. Radeau transfigurate fantomele celor rapusi la noua mea creatie eu alungandu-Le sa zboare libere in vazduh ca sa ma pot bucura de Christosul meu. De fiecare data L-am iubit si L-am ocrotit si de fiecare data din prea multa iubire am reusit sa-L strivesc el fiind prea fragil ceea ce n-o sa pricep niciodata. Ma debarasez de Ei cu prea multa seninatate. Dar marturisesc ca totul e atat de natural de-as zice ca sunt Managerul unui intreprinderi de ucis Christosi pe banda rulanta, pe care Ii impachetez cochet si-I trimit printre oameni. Pentru mine a-L schingiui este o zi ca oricare alta la birou!Munca asta n-are etica dar la naiba, trebuie sa traiesc! S-au adunat atatea acte de cruzime in toata munca asta,incat am dobandit originalitate si maiestrie in elaborarea lor.. ramanand de fiecare data surprinsa de intensitatea jocurilor sinaptice prin care reuseam sa recompun scenarii ale mortii Lor. Sadic dar adevarat! Intotdeauna imi motivez Angajatii strigand la Ei de mi se rupe inima sa se straduiasca mai mult!..nu stiu cat realizeaza Ei cat e de important pentru mine ca sa-I vad ca depun o munca de calitate. Cand simt ca Impreuna am ajuns la performanta voi inchide productia!Tind sa cred insa ca asta nu se va intampla niciodata avand in vedere ca eu nu dau semne de oboseala!

Un comentariu:

  1. damn woman !!!! adica eu cu tine merg la culcare in fiecare seara ? ma faci sa-mi fie frica de tine !! :)):)):)):) te iubesc gonguta mica si trebuie sa scrii tot mai mult !!!!

    RăspundețiȘtergere