vineri, 18 ianuarie 2013

reminscente 2012

reminscente 2012 


Te-ai privit vreodata intr-o fantana? exista ceva magic legat de fantani. Cand te gandesti ca acolo jos e capturata apa, o apa care te cheama sa te privesti suicidal. Pe de alta parte exact de acest lucru ai nevoie ca sa-ti reamintesti ca ai un sine situat cosmic, de unde te privesti pe tine captiv ca intr-o oglinda, in bolta cerului. Ai obosit sa te privesti pe tine in ambele sensuri ca intr-un inter(viu)macinator,in care un sine alearga dupa celalalt pentru a-l prinde din urma si pentru a-l lua la rost.

Atatea maratoane am alergat pe magistralele interioare incat m-am salbaticit si nu ma mai pot exprima decat in scris. Atatea lumi am creat si am distrus inauntrul meu incat in realitatea in care va citi cineva aceste randuri voi fi facut un pas imens intr-o lume care va exista cu adevarat pentru ca nu existi cu adevarat decat atunci cand te lasi citit.
Suntem unii pentru ceilalti carti inchise majoritatea timpului pe cand dublurile noastre joaca roluri ipocrite de lup, scufita rosie, de bunicuta sau de vanator consumand cu totii ciuperci halucinogene. Daca esti, pur si simplu, fara uniforma, statut, buletin de identitate, sau bani in buzunar, esti cel mai esential amanunt, mergi pe strada fara stres si faci fiecare pas intr-o automultumire egala cu pacea.
12.12.12 confuzie perforata de un soare cu dinti stralucitori  "precum in cer asa si pe pamant"..
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu